ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 26 februari 2014

Yellow Butterfly.

Op mijn vorig blogpost heb ik van verschillende mensen
de vraag gekregen welke kleuren Pan Pastels ik heb gebruikt.
Voor de vorige kaart heb ik de kleuren

150.3 Diarylide Yellow Shade.
580.8 Turquoise Tint.
620.1 Phthalo Green Ex. Dark
gebruikt.
Wees in het begin heel voorzichtig met de donkere kleuren.
Je kunt het later nog altijd iets meer aanzetten, lichter maken
wordt iets lastiger.

Ik heb de smaak te pakken.
Hier nog een kaart.


Ik heb een groot stuk papier bewerkt met stempels en Pan Pastels.
Heb toen een mooi stukje uitgezocht.
Dit heb ik in drie reepjes gesneden en opgeplakt.
Hierdoor hield ik nog genoeg van mijn papier over om de vlinders in
de juiste kleur te stempelen. Die heb ik toen
op de juiste plekjes op mijn kaart geplakt..

De kleuren Pan Pastels die ik hier voor heb gebruikt zijn:

250.3 Diarylide Yellow Shade
270.5 Yellow Ochre
780.3 Umber Shade.

Bedankt voor de reacties op mijn vorig blogpost
en op Facebook.

Nu nog even aan mijn werkstuk werken dat morgen op het
Pan Pastel BNL blog komt te staan.
www.panpastelbnl.blogspot.com
En op vrijdag mag ik het ook op mijn eigen blog zetten.

Tot de volgende keer.
Groetjes Anneke.

11 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit Anneke.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even mooi geslaagd als je vorige. Leuk dat je je kleuren er nu bij zet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoo dit is ook echt een schitterende kaart, mooie kleuren ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf er maar naar kijken; vind deze zoooo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, WOW...the colours & design is amazing....simply perfect!! Hugs May x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er prachtig uit, mooi kleur gebruik en layout. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend resultaat Anneke...mooi ontwerp en de kleuren zijn indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sooooo very beautiful, Anneke.

    I wish you a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow this is gorgeous. I love the background and how it's into 3 panels. The butterflies are beautiful. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous butterflies Anneke and they sit beautifully on the three fabulous panels xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.