ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 10 oktober 2018

Blogpost Crealies bon bon doosje

Een label kun je ook omtoveren tot een verpakking.
Zo ziet het er dan uit.
Het is een bedankcadeautje voor iemand.
Inmiddels heeft zij hem ook gekregen.

Zo ben ik begonnen met deze 4 kleuren Distress inkt.
Dat heb ik met een blendingtool aangebracht.
Daarna heb ik een nieuwe mask genomen en door mijn mask
met het sponsstokje kleuren inkt aangebracht.
Om rust in mijn achtergrond te krijgen heb ik dezelfde inkt gebruikt als
wat op mijn ondergrond zat. 
Dat kun je hieronder goed zien.


Het was mijn bedoeling om stap voor stap foto's te maken.
Maar ja als ik eenmaal aan het stempelen ben denk, hoor of zie ik niets anders meer.
Dat is voor mij een heerlijk gevoel, 
ik begin en weet van te voren niet waar het eindigt.
Ik werd pas weer wakker toen ik 1 label al had verwerkt op een andere label.
Ik praat jullie nu even bij.

Masks & More Mini no. 104 (plastic), Zonnestralen recht / Sun rays straight

Deze mask heb ik gebruik om er met een spatel extra heavy gel (mat)
van Golden aan te brengen.
Omdat ik met Distress inkt mijn tag heb bewerkt en die in water oplosbaar is
neemt de gel de kleur van mijn ondergrond aan.
Dit is ook wat ik wilde bereiken.

Masks & More Mini no. 122 (plastic), Sneeuwvlok A/Snowflake A

Deze heb ik gebruikt om reliƫf paste van Cadence op mijn tag te krijgen.
Het is een grove paste wat een stoere uitstraling geeft.


Verder heb ik nog wat stempels met Archival inkt opgebracht.
De stempels die ik daarvoor heb gebruikt kun je hieronder vinden. 
Klik maar op de afbeelding en je komt gelijk bij de stempel in de webwinkel.
Met een zwarte Identipen heb ik de rondjes van mijn stempelafdruk gekleurd.
Bovenop deze afdruk heb ik met Versamark de stempel gezet.
Dit heb ik met goud embossingpoeder bewerkt en verhit.
De 'onleesbare tekst' heb ik op dezelfde manier gebruikt  maar dan met zwart embossingpoeder.



Ik heb een doosje bonbons gekocht.
De maten van het doosje genomen en daar een label voor gezocht.
Ik heb de breedte en hoogte gemeten en die maten gerild op mijn label.
De onderkant wordt op elkaar geplakt.


Deze stukjes heb ik over.
Ik vind de zijkanten niet mooi dus ga ik deze stukjes  gebruiken om twee zijkantjes te maken.
Ik heb de breedte opgemeten en aan beide zijkanten 1 cm erbij gerekend.
Daar heb ik dubbelzijdig tape op gedaan.


Zo heb ik het geplakt tussen de beide labels in. Dat kun je ook zien op deze foto.


Het doosje sluit met twee magneetjes.


 In het doosje zit een opgevouwen label met een binnenwerkje.
Daar heb ik mijn boodschap op geschreven.
Het sluit met een bandje dat ik er omheen schuif.
Hij ligt boven op het doosje bonbons. Dat past er precies op.


Dit heb ik ervoor gebruikt:

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke Voskuijl

3 opmerkingen:

  1. Super mooi! En knap dat je met een labelbasis weer zo iets anders maakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een prachtig doosje geworden Anneke. Bedankt voor jouw uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super gaaf uit Anneke!
    Wat een mooi doosje om te geven.
    Je mini album vind ik ook prachtig.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.