ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 21 oktober 2018

Chickens

Kennen jullie dat?
Dan maak je een kaart en vind je hem te druk.
Dan maar nog 1 maken!
De volgende dag kijk ik dan heel anders naar mijn werk
en nu kan ik dus niet kiezen welke ik zal laten zien.
Dus nu maar allebei op de foto.
Dit past mooi bij het thema "out of the box" bij Art Journey.
Je kunt nog tot eind oktober mee doen.
En
op alle stempels zit tot eind oktober een korting van 15%
je hoeft alleen maar de code in te vullen en dat is:2018
Je vind de webwinkel
HIER










Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn beide heel gaaf, maar mijn voorkeur zijn de witte kippen. Weer prachtig gemaakt!
    Groetjes Anneke K :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig Anneke. Grappig hè dat je de volgende dag een kaart anders beoordeelt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.