ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 23 oktober 2018

Het Scrapbook Atelier

Aller eerst wil ik Christine en Greta Tempel welkom heten op mijn blog.
Leuk dat jullie mijn creatief dagboek willen volgen.

Voor Het Scrapbook Atelier 
heb ik deze twee doos kaarten gemaakt.
Een verjaardags variant en 1 voor de Kerst.





 Een klein "Kadootje".
Zo leuk dat ik mijn wensen kan uiten.
Als Karin het wat vind maak ze er een stempel van.
Daar is dit er 1 van.
 Karin vroeg of ik iets kon maken voor deze twee tekststempels.
Voor Sara kon ik eigenlijk niks vinden.
Ik een speciale kaaswinkel vond ik dit potje.
Het is geperste druiven waar je je kaas in kon dopen.

 En dit flesje met mosterd voor Abram!



Je vind de link HIER voor Het Scrapbook Atelier!
Op dit moment heeft Karin verschillende acties.
Altijd leuk om even te kijken.
Ook kun je daar de stempels vinden die ik heb gebruikt.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.