ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 1 november 2018

Art Journey challenge

Dit is mijn inspiratie voor de nieuwe challenge bij Art Journey.
Het thema is Steam punk.
Ik vond het best lastig.
Maar ben gaan zitten en heb maar gedaan wat in mij op kwam.
Dus eerste werk niet naar mijn zin.
Wat nu? Laat ik het maar eens in reepjes snijden.
Nieuwe achtergrond gemaakt waar die dan op konden.
Maar dan?
Mijn vocal point!!!
Dat was nog wel even een ding.
Maar het is gelukt!
Dit is het geworden.
Ik wil en moet van mijzelf altijd mee doen met een inspiratie
voor de challenge bij Art Journey.
Als het dan klaar is ben ik soms weer verbaasd over het resultaat.
Ik begin dan zomaar wat en weet van te voren niet wat het word!
Ik heb namelijk een grote papierbak naast mij staan!
Daar kan een hoop in.

Wil je meedoen of zien wat de andere teamleden hebben gemaakt
kijk dan HIER

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Hij is werkelijk prachtig Anneke, happy accidents :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij Willy aan; Prachtig! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!! Jammer dat de link niet werkt naar Art Journey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the colour combination here - and such great layering of all those cool Steampunk style images. Brilliant!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.