ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 11 november 2018

First big album

Linda en ik zijn een paar jaar elkaar uit het oog verloren.
Via Facebook hebben wij elkaar weer gevonden.
Sinds dien zitten wij regelmatig bij elkaar en hebben dan wat voor elkaar bedacht
wat wij dan samen gaan maken.
Zo heeft Linda bedacht om het budget album 
een ontwerp van Scrap Queen ( Diana)
te gaan maken.
Het album hebben wij samen zitten maken en ik heb 
thuis de vulling voor het album gemaakt.
Dit is mijn album geworden.










Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Anneke




3 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel erg mooi maar wel erg veel werk, mijn complimenten.
    Fijne zondag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtig album. Elke pagina is een plaatje op zich. Ik vind het gebruikte zwart erbij erg gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeeh wat prachtig en het papier is geweldig mooi, veel gezellige uurtjes hebben jullie gehad zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.