ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 23 november 2018

Gilding Wax

Sinds kort het ik de gilding wax ontdekt.
Wat is dat gaaf spul zeg! 
Ik ben echt om!
Dit heb ik ermee gemaakt.


 Naast gilding wax heb ik ook met glossy accents gewerk.
Dat heb ik op het glas, de flessen en de druiven gebruikt.

De stempels zijn van Coosa Creatief de wax heb ik ook daar gekocht.
Hier is de link:Coosa Creatief
De stansen zijn van Crealies.

Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes, Anneke


4 opmerkingen:

  1. Wat is dit gaaf!! Echt een plaatje.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig heb ik gisteren bij deze meneer staan kijken op de beurs in Rijswijk. Ik vond het op de art specially ook al zo leuk maar wil eigenlijk geen nieuwe dingen meer gaan doen. Thuisgekomen en de folder doorgekeken, toen had ik toch wel een beetje spijt dat ik niet één potje heb gekocht. Dat laat ik dus nog maar even in mijn wensen lijst staan.
    Deze zijn erg mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor jouw compliment. Coosa staat op bijna elke beurs.
      Het is echt zo gaaf dit spul. Ik had zoiets maar dat was op water basis.
      Dit is echt anders, zo’n mooi effect. Laat maar op jouw lijstje staan!

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.