ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 4 maart 2019

Bloed Zweet en Tranen

Gisteren heb ik jullie twee van de drie nieuwe stempels
 van Coosa laten zien.
Dit is de derde nieuwe stempel.
Bij deze stempel hoort het lied van André Hazes.
"Bloed Zweet en Tranen".
Die vind je Hier

Om dit uit te beelden heb ik de stans van Seth Apter gebruikt.
Daarmee was ik in 1 keer klaar, het konden zweetdruppels voorstellen of tranen.

Ik heb met de stans  Industrial 3.0 no.133 van Studio Light
het klembord gestanst.
De achtergrond in zwart en het papier met watercolor papier gestanst.
Die heb ik met Distress Oxide Walnut Stain en Faded Jeans
en een sponsje mijn achtergrond gemaakt.
De randjes heb ik met Versamark en de 
Baked Texture Rocky Road van Seth Apter gebruikt.

Je kunt op verschillende manier roest maken.
Ik wilde de klem van mijn stans in een roest hebben.

Ik ben begonnen om met Distress spray stain in de kleur Walnut Stain.
Ik heb het flesje open gedraaid en met het slangetje de spray aan de bovenkant
langs mijn papier aangebracht.
Wat water erbij gesprayd en het naar beneden laten lopen.
Daarna mijn flesje Distress Oxide spray Faded Jeans gepakt.
Dat heb ik op dezelfde manier gedaan.
Iets water gesprayd.
Toen droog gemaakt met mijn heattool.
Dit heb ik twee keer gedaan, ik had twee stukken papier nodig.
Aan de bovenkant zit het meeste inkt.
 Uit het ene stuk papier de klem gestanst en uit mijn tweede
strook papier de stans van Seth Apter gebruikt.

Uit dit stuk papier heb ik de stans van Seth Apter gehaald.

Mijn kaart verder nog af gemaakt met wat metalen elementen.
Die heb ik eerst met witte verf ingesmeerd. 
Die toen iets laten drogen en met een doekje weer wat verf weggehaald.
In de naadjes bleef daardoor het verf nog zitten.
Dit vond ik leuker staan.

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.