ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 5 maart 2019

Tangled Vines

Wat is het leuk om met boekpapier te werken.
Dat is de challenge van deze maand bij Tangled Vines.
 Ik ben begonnen met mijn tag van inkt te voorzien.
Dat heb ik met Distress Oxide gedaan.
Broken China - Cracked Pistachio - Walnut Stain - Ground Espresso.
Daarna heb ik rondjes gestanst van boekpapier.
Dat heb ik met Versamark
en Baked Texture van Seth Apter "Vintage Beeswax" bewerkt.
Met bruin nog wat stempels gezet op mijn tag in de bruine vlakjes met het
hartjes stempel die bij deze sheet hoort.
Daarna heb ik met Versamark en Baked Texture "Ancient Amber"
de hartjes nog een paar keer stempelt.
Ik heb de randjes van mijn tag daar ook mee gedaan.

Op een apart vel papier heb ik de vines gestempeld met Versamark en zwarte embossingpoeder.
Deze toen ingekleurd met dezelfde kleuren Distress ink
die ik voor mijn ondergrond heb gebruikt.
Daarna heb ik hem uitgeknipt.
De 3 rondjes met boekpapier op mijn tag geplakt en daarna
de Tangeled Vines.
Met een zwart potlood van Caran d'Ache en een waterpenceel
de randen van mijn afdruk en om de rondjes heen
wat schaduw aangebracht.
Met een penseel en wat gloor heb ik de binnen kant van de hartjes die ik
 had embossed ontkleured.
Mijn tag gemat en toen was hij klaar.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke















These ar the stamps I have used:

Bedankt voor je bezoekje!
Thanks fot your visit!
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie label Anneke!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een lust voor het oog. Meteen jouw kleurencombi genoteerd. Dank dank.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.