ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 3 maart 2019

Nieuwe stempels van Coosa

Gisteren zijn de nieuwe stempels bekend gemaakt.
Ik had ze al een tijdje in huis en dit heb ik ermee
gemaakt.
Dit keer hebben de stempels namen van liedjes.
Ik vond dat zo origineel!
Deze is van Wham!
De achtergrond had ik nog liggen, vond het wel bij de koffie passen.
Ik heb voor de randjes de nieuwe stempels van 
Tim Holtz gebruikt : Stitches CMS 365
Op de wekker heb ik glossy accents gebruikt op het glas.
Een klokje erbij en mijn tag was klaar.
Deze is van Queen!
Ik heb hier stempels van Art Journey en Coosa gebruikt.
Ik zit in beide designteams en voel mij vereerd dat ik dit mag doen.
De vogel zit nog gevangen en die wil eruit. 
Daarvoor heb je het sleuteltje nodig om het slotje los te maken.
Dit waren mijn gedachtes bij deze kaart.

 Zodra je de tag eruit trekt zie je het woord Journey!

 En die is nu vrij!
Hier vind je de stempels: Coosa: Wake me up before you go I want to break free Art Journey: Your Wings
Bedankt voor je bezoekje en tot morgen dan laat ik mijn werk
zien met de derde stempel.
Groetjes, Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.