ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 28 juni 2019

Dag 2 nieuwe stempels Coosa

Vandaag laat ik weer een label zien met twee nieuwe stempels.
In een kaart met een vakje heb ik 2 labels gemaakt. 
Waarvan 1 label ook nog een klein labeltje heeft.
Wyn oçlock. Wijn met de klok van het konijn.

De achtergrond is met Distress Oxide en clear embossingpowder gedaan.
Daar na alle open lege plekken met bruine Distress inkt Vintage photo
 en een  blending tool bewerkt.
De stempels heb ik met Versamark en zwarte embossingpoeder gezet.


COOSA Crafts clear stamps #14 - Magic A7
COOSA Crafts clear stamps #14 -  Easy Art A6 
En dit zijn wat oudere stempels.
COOSA Crafts clear stamps #9 - Wine Setting (EN) A7
COOSA Crafts clear stamps #8 - Watch the Rabbit A7

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Dan laat ik één van de twee boekjes zien.

Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.