ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 27 juni 2019

Nieuw stamps from Coosa

Gisteren is Coosa met 4 nieuwe stempels gekomen.
Ik had om achtergrond stempels gevraagd.
Margreet heeft er weer een eigen draai aangegeven.
Dat vind ik zo leuk, ik was hier zelf ook nooit opgekomen.

Ik heb voor deze tag "Imaginen"gebruikt.
Je zou toch maar zo'n figuur hebben toch?

COOSA Crafts clear stamps #14 - Imagine A7
COOSA Crafts clear stamps #10 - Sexy Drink A7
Verder heb ik dus deze stempel Sexy Drink.
De tag is een stansen van Crealies.
De bloemen zijn ook van Crealies het is een "set of 3" en die vind je Hier.
Het kantje is van Tim Holtz die vind je Hier.
De steekjes aan de zijkanten is ook van Tim Holtz die vind je hier Stitches
De kwastjes met kralen heb ik zelf gemaakt.

Morgen laat ik weer een creatie zien.
Bedank voor je bezoekje en tot morgen.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.