ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 2 juni 2019

Life is full of important choices

Een nieuwe maand een nieuwe challenge bij Art Journey.
Dit keer is het thema zwarte achtergrond.
Leuk thema bedacht door Aletta.
Dit is mijn inspiratie.

Het was nog best lastig maar uiteindelijk toch gelukt.
Wil je meedoen of kijken wat de andere designteamleden hebben gemaakt
kijk dan Hier.

Weer een nieuwe volger. Welkom, leuk dat jij mijn creatief dagboek wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


2 opmerkingen:

  1. Lieve Anneke,
    door persoonlijke omstandigheden ben ik al een tijdje niet op je pagina geweest. Maar zoals altijd is het weer een plezier om te zien wat je gemaakt hebt. Knap hoor om nooit af te zakken of de inspiratie te verliezen na jaren. Bijzonder dat je steeds weer nieuwe invalshoeken vindt waardoor er altijd een smaakvol en perfect op elkaar afgestemd geheel ontstaat. Hoe langer ik kijk hoe meer details ik altijd zie en dan glimlach ik "ja echt Anneke, ook dat klopt helemaal". Top ! Keep up the good work !

    liefs en knuffel,
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.