ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 14 juli 2019

File Folder Coosa

Deze file folder heb ik gemaakt met de nieuwe 
achtergrondstempels van Coosa.
Ik heb ook gebruik gemaakt van de wat oudere stempels.

 Voor de sluiting heb ik een stuk hoeden elastiek genomen. Ik heb daarvoor
twee ovaaltjes gestanst. Een grote en een wat kleinere.
De kleinste heb ik met een embossingfolder een patrpoontje aan gebracht.
Die heb ik toen met Gilding wax een extra tintje gegeven.

Links in het vakje zit een kaart.
In het envelopje op de rechterkant zit een kaartje.

Als de kaart uit het vakje is zie je dat de stempel doorloopt.
Binnen in deze folder zitten 3 mappen met een tab.
De teksten die ik daarop heb gestempeld zijn gedaan met de nieuwe stempels.
Aan iedere tab van de folder heb ik een bedeltje gehangen als extra detail..

In de mappen zit weer een boekje. 
Ik heb dat gemaakt van het zelfde papier wat er voor op zit.
Dat kun je hier onder goed zien.
Dit zijn de nieuwe achtergrond stempels van Coosa.

COOSA Crafts clear stamps #14 -  Easy Art A6 COOSA Crafts clear stamps #14 - Create A7
COOSA Crafts clear stamps #14 - Imagine A7 COOSA Crafts clear stamps #14 - Magic A7
Ik wil de nieuwe volgers welkom heten.
Wat leuk dat jullie mijn creatief dagboek willen volgen.

Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Dat vind ik altijd leuk om te lezen.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.