ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 27 juli 2019

Tando doosje met twee kleine boekjes

Dit is zo'n schattig doosje!
Ik was bij Margreet van Coosa om mijn bestelling op te halen.
Zij was op dat moment bezig om de bestelling van Tando
uit te pakken. 
"Hier dit is wat voor jou het is een bouw pakket van een doosje."
Ja, Margreet weet dat ik gek ben op boekjes en doosjes maken.
Het duurde even voor dat wij het in elkaar konden zetten. 
Maar WoW wat een leuk doosje.
Ik zag gelijk dat ik twee kleine boekjes wilde maken die erin paste.
En dat is het ook geworden.
Hier is de link naar mijn eerste live uitzending:
Live uitzending
Hier kun je zien hoe ik mijn boekje heb gemaakt.
Ook vind je onder dit bericht de artikelen die ik heb gebruikt.
Je hoeft dus niet te zoeken in de webwinkel.
Dit doosje heb ik op de zelfde manier gemaakt als mijn boekje maar ben twee stappen verder gegaan.
Hiervoor heb ik De Metallic Gold en de Pentart Antique Past Embra gebruikt.
Dat heb ik hieronder beschreven.

Ik ben begonnen om achter een stuk zwart 300 grams papier een velletje
stick-it-lijmvellen
te plakken.
Daarna heb ik met de stans
van Sizzix nr. 66415 2 keer uit gestanst.
De beschermlaag eraf gehaald en op mijn deksel geplakt.
Dit heb ik gedaan voordat ik het doosje in elkaar heb gezet.
Dit is het doosje en kost maar €2,95 en dat vind je HIER.

Ik heb het hele doosje bewerkt met Burnt Umber en Quinacidone Gold
van Deco Art.
Dit heb ik gedaan met een sponsje.
Nadat mijn werk droog was heb ik met lijm het doosje in elkaar gezet.

Daarna ben ik verder gegaan met mijn deksel.
Met een spons de kleur Metalic Gold aangebracht van Deco Art.
Dit iets laten drogen.
Als laatste heb ik met een spons Pentart Antique Umbra paste aangebracht.
Met een zachte doek weer wat van de paste weggehaald.
Alleen wat laten zitten in de diepere gedeeltes
Als je dat niet hebt kun je met de wax van Coosa de
het zelfde effect krijgen.

 Het linker boekje heb ik met de wax van Coosa gedaan.

 De binnenkant van het boekje heb ik van Scrappapier gemaakt.

Dit doosje sluit met een stuk lint van 6 mm breed.

Alles wat ik heb gebruikt kun je bij Coosa vinden.
https://www.coosacreatief.nl/
Of onder de live uitzending.( zie hier boven).

 Op 3 augustus  heeft Coosa een open dag.
Daar kun je wat ik heb gemaakt in het echt zien.
Tevens komen op die dag 4 nieuwe stempels uit.
Ze zijn zo gaaf.
Ik ben bezig voorbeelden te maken met deze nieuwe stempels.
Op deze dag kun je een gratis Make en Take volgen.
Die worden door de designteam leden gegeven.
 Dat doe ik samen met Mirjam, Monique de andere twee teamleden.
Het is altijd heel erg leuk!
Hoop jullie te zien

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.