ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 31 augustus 2019

Junk Journal

Mijn vriendin Linda heeft een vriendschap's boek.
Die heb ik van haar gekregen met de vraag 
of ik daar wat in wilde maken voor haar.

Wij komen regelmatig bij elkaar en verzinnen dan iets wat wij allebei gaan maken.
Zij kwam toen het haar beurt was met het thema Junk Journal.
Dat had ik nog nooit gedaan.
Dat is juist zo leuk dat wij om de beurt iets verzinnen 
en 
dat kan dus best iets zijn wat wij nog nooit hebben gedaan.
Ik vond het zo ontzettend leuk om te doen dat
ik heb besloten om er een junk journal pagina van te maken.
Het is de bedoeling dat je niet denkt maar doet.
Dat lukt mij niet helemaal en ik
wilde met waar ik voor koos iets
over onze vriendschap zeggen.
Dit is het geworden.
 Aan de linkerkant heb ik een envelope verwerkt die open geslagen kan worden.
 In de envelop zit een kaart waar ik iets persoonlijks heb geschreven.
De junk journal waar wij mee bezig zijn is nog niet af.
Als hij klaar is laat ik hem hier zien.

Bedankt voor je bezoekje en tot morgen.
Dan begint er weer een nieuwe challenge bij 
Art Journey
en laat ik mijn inspiratie hier zien.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.