ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 31 januari 2020

Coosa made by Suraya 3

Dit is mijn derde kaart die ik heb gemaakt met 
de nieuwe stempels van Coosa.
Het is een onderwater tafereel geworden.
Ik heb een groot stuk papier gekleurd met Distress Oxide.
Daar heb ik een stuk uitgesneden voor mijn kaart.
Ik had nog een stuk over en die heb ik gebruikt om te 
stansen en om de kikker te stempelen.
De stans die ik heb gebruikt is de Endless by Anneke die vind je HIER.
De kikker heb ik met potload wat meer kleur gegeven.
 Hij was wat flets.
Wat witte accentjes aan gebracht met een witte Sharpy pen.
Als laatst heb ik wat ice effect van Pentart her en der aangebracht
die vind je HIER.

Dit zijn de nieuwe stempels:
Writing 1  Writing 2 Collage 1 Doodles A Doodels B

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.