ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 21 september 2021

Doe meer met SL-ES-CD39 van Studio Light

Ik heb een mapje gemaakt met een stans.

Maar je kunt meer met deze stans en dat laat ik hieronder zien.

Onderaan dit bericht kun je de link naar mijn filmpje vinden op mijn YouTube kanaal.

'Dit mapje is tevens een Give Away. Ik heb nl 1000 abonnees op mijn YouTube kanaal.

Daar ben ik heel blij mee. Ik ben in maart pas begonnen om iets op mijn kanaal te zetten.

Dit vond ik dus een rede om weer een Give Away te doen. 

Voorkant.

Achterkant.
Voorkant open.
kaartjes die in de pockets zitten.
Mapje open.
Kaartjes linker pockets.
Kaartjes middelste pocket.
Mapje aan de andere kant.
Envelopje open.
Kaartjes uit de pocket en het envelopje.

HIER vind je de link naar mijn YouTube kanaal.

Tevens ga ik vrijdag 24 september Live op mijn Facebook pagina.

Hier is de link naar mijn Facebookpagina mocht je willen kijken. 

HIER.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Paper pads: JMA-NA-PP01 en 02.
Die cuts: JMA-NA-MPP02.
Stans mapje: SL-ES-CD38. en SL-GR-CD23.

Bedankt voor je bezoekje!
Groetjes, Anneke.


7 opmerkingen:

  1. Dit is een heel mooi mapje met veel leuke kaartjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke creatie. Dankjewel voor de inspiratie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie creatie, wat fijn om dit mooie mapje te kunnen ontvangen, alvast heel hartelijk dank hiervoor Anneke. Ik ben er super blij mee, ik wens je nog veel meer volgers toe op youtube maar dat komt helemaal in orde, je doet dat prima, duidelijk en rustig uitgelegd. Heel fijn om naar je te luisteren. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan Josee en bedankt voor jouw lieve woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dit prachtige mapje en ook nog een mooie tag al mogen ontvangen vandaag, dit gaat een mooi plaatsje op mijn hobbykamer krijgen, dank je wel en op naar nog meer volgers op you tube. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.