ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 27 september 2021

Planner pagina's met een Project Block

Als promo lid van het Studio Light team krijgen wij soms de vraag 

of wij een voorbeeld willen maken met een nieuw product.

De foto's worden dan gebruikt voor de catalogus en er komen foto's op de verpakking.

Dit heb ik gemaakt met een nieuw Project Block.

Je mag dan alleen maar gebruiken wat in dit block zit.

 Ik moest mij wel beheersen want ik wilde heel graag stansen gebruiken maar dat 

is niet de bedoeling.

De foto's voorop zijn de pagina's die ik heb gemaakt.

HIER vind je een kort filmpje op mijn YouTube kanaal.



Ik heb dit met SL-ES-DCB04 gemaakt.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. top dat je op de verpakking, staat met de foto van de verwerking van een nieuw product.
    Het zal een uitdaging zijn geweest om enkel de producten te gebruiken uit het boekje.
    Maar je bent er wel heel goed in geslaagd!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Klopt het is echt weer iets anders. Studio Light heeft een aantal ontwerpsters ieder met een eigen smaak. Dat maakt het zo gevarieerd.

      Verwijderen
  3. Een pracht planner met dit mooie papier, maar de achterste pagina vind ik heel anders, maar ook ontzettend mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. De allerlaatste pagina heb ik ook voor studio Light gemaakt . Dat laat ik zondag zien.

      Verwijderen
  4. Wel gaaf om te zien wat je met zo'n blok kunt maken en ik vind dat je hele mooie pagina's gemaakt hebt Anneke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Miranda voor jouw compliment.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.