ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 3 september 2021

Kerstboekje en/of kerstkaarten.

Ik heb een boekje voor de kerst gemaakt. Het is de bedoeling om die aan iemand te geven met foto's erin. Dit kan van de kinderen zijn of een leuke gebeurtenis van dat jaar.

Het is ook leuk om het boekje te maken met Baby's eerste kerst. 

Dit als herinnering van haar of zijn eerste kerst.

Maar in plaats van een boekje kunnen het ook 3 losse kaarten worden.

Die heb ik meer gedecoreerd. Wil je daar foto's in plakken kun je wat plaatjes weg laten. Ook leuk om te geven een kerstkaart met foto's erin.

Onder dit bericht vind je de link naar de video.

Daarin leg ik alles uit.

Voorkant.

Pagina 1 en 2.Kaart uit de pocket.

Pagina 3 en 4.Kaartjes uit de pockets.Pagina 5 en 6.Pagina 7 en 8.Flap open.Kaartjes uit de pockets.Pagina 9 en 10.Kaartje uit de pocket.Pagina 11 en 12.Pagina 13 en 14.Kaartjes uit de pocket.Klep naar boven open.Kaartje uit de pocket.Klep naar beneden open.kaartjes uit de pocket.

Kaarten.

Kaart 1.




Kaart 2.
Kaart 3. 





HIER vind je de link van het filmpje op mijn You Tube kanaal.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Scrappapier: SL-USC-SCRAP 68 t/m/ 72.
Stempels: SL-ES-STAMP 88 en 95.
BASICSDC 54 en 55 t/m 58.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

3 opmerkingen:

  1. Een heel mooi albumpje heb je gemaakt met dit mooie designpapier. Zo leuk om al die mapjes met elkaar te verbinden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is weer prachtig geworden en zo leuk dat het ook 3 aparte kaarten kunnen zijn ik ga dit papier weer bijbestellen want heb het al opgewerkt aan gewone kerstkaarten maar wil dit toch zeker ook nog eens maken, heel leuk gedaan. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.