ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 8 januari 2022

Kaartjes inspiratie # 1.

Elke lijn met scrap vellen heeft een vel met kaartjes.

Het leek mij leuk om daar wat mee te doen.

Het ging zo lekker dat ik meerdere ideetjes heb om ze te gaan gebruiken.

Hier is de eerste.

Onderaan dit bericht staat de link naar mijn filmpje.

Achterkant.
Kleine album met 4 pockets.
De vijfde pocket aan de linkerkant.

In de pockets zitten weer kaartjes.
De kaartjes van het kleine albumpje.

                                                                      Grote album 6 pockets.
Voorop en links binnenin zitten meer pockets als decoratie. 
Dat kun je eventueel weg laten als je plaatjes op zijn.
2 kaarten pocket voorop.
Links 2 extra kaartjes.
De twee extra kaartjes,

De losse kaartjes uit de pockets.

De maten.

HIER is de link naar mijn YouTube kanaal.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Scrap papier:  

Kaartjes: JMA-NA-SCRAP 39.

Klein boekje: JMA-NA-SCRAP 38.

Groot boekje: JMA-NA-SCRAP 35.

Paper Pad: SL-ES-PP 05

Stansen: Pockets: SL-PES-CD 11.

Hoekjes: SL-ES-CD 100.

Label klein boekje: STENCILSL 360.

Stempels: JMA-ES-STAMP 111. SL-ALS-STAMP 02.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

10 opmerkingen:

  1. Zit inderdaad met kaartjes die over zijn, super idee👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi model, bedankt voor de beschrijving, je weet er altijd weer iets bijzonders van te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn pracht albumpjes Anneke en zo handig om je album groter of kleiner te maken.
    En ik ben benieuwd waar Studio light nu weer met uitkomt. Je gaat er vast weer iets moois mee maken.
    Succes en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Nog even geduld :-) ik laat het vrijdag zien wat ik heb gemaakt in mijn live bij Studio Light. Maar er komt wel een #2 met de kaartje. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel Debby voor jouw compliment. Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  5. Deze heb ik op you tube al bekeken, wat een leuk en handig idee, ik ben de kaartjes die ik nog heb liggen aan het verzamelen en hoop ze ook zo te kunnen verwerken. Dank je wel. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Josée. ER komen nog meer posten waar ik de kaartjes in verwerk!

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.