ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 6 januari 2022

Eerste blogpost 2022

Aller eerst wil ik iedereen een gelukkig 2022 toewensen.
Ik heb 2 stansen anders gebruikt dan waar ze voor bedoeld zijn.
Dat zijn: SL-ES-CD102 en JMA-ES-CD97.
Zo kun je meer doen met deze twee stansen.
Link naar mijn video vind je onderaan dit bericht.

Voorkant
Voorkant.

Voorkant half open.

Labels.

Helemaal open.

Kaart uit de grote pocket.

Links 3 boekjes.

Achterkant.

Achterkant half open.

Labels uit de pocket achter.

Kaarten uit de twee zij pockets. 

De ene kant zijn beide zand kleur en de andere twee kanten zijn oud roze.

Hier zie je de grote kaarten.

Dit zijn alle andere labels.


HIER vind je de link naar het filmpje.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Stansen: SL-ES-CD 99-101-102-103-107.
SL-PES-CD111  JMA-ES-CD 97.
Scrap papier: SL-MFL-SCRAP 80-83-84.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

10 opmerkingen:

  1. Een heel mooi mapje met weer veel leuke details. Zoals b.v. de kleine boekjes links. Prachtig met dit papier.
    Bedankt voor de uitleg Anneke.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Ik vind de boekjes en zakjes hele leuke.
      Hoop dat ze erin blijven!
      Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Wow deze is weer fantastisch mooi. Je hebt echt een kunstenares met deze mallen. Helemaal geweldig

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat jij dat zegt, dankjewel.
      Groetjes. Anneke

      Verwijderen
  3. Wauw wat een super mooie creatie Anneke! Echt prachtig en een heel goed idee om met mooi papier en gebruikt van mallen zoveel meer ervan te maken dan een basis kaart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marlies voor jouw compliment. Ook heel leuk dat jij een reactie achter laat.

      Verwijderen
  4. Beste Anneke, telkens opnieuw kijk ik vol bewondering naar je per object .
    Ik. Vind het wel goed dat je in je filmpje toont met welke stansen je werkt, dat scheelt een boel opzoekwerk voor mij om te weten welke stans gekoppeld is aan de nummers .. zou voor mij ook handig zijn , indien dat op je blog ook zichtbaar is met een foto ervan. Maar is uiteraard nog een foto erbij !
    Liefs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom bijna woorden te kort om je te zeggen hoe mooi ik het telkens allemaal vind. Ik geniet telkens van jou creaties en hoop ze nog lang te mogen bekijken, je hebt van mij ook een super fan van Studio light gemaakt. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.