ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 27 januari 2022

Lucifersdoosje deel 1

Dit kun je allemaal maken met de twee stansjes om doosjes te maken.

Dit is deel 1 er komt nog een deel 2.

 Doosje zonder venster: SL-ES-CD113.

Doosje met venster: SL-ES-CD114.









HIER vind je mijn YouTube kanaal voor het filmpje.

Doosje met labeltjes:

Doosje met venster: SL-ES-CD114

Scrap papier: SL-MFL-SCRAP 82-84-85.

Labels: SL-ES-CD105.

Valentijn doosje:

Doosje met venster: SL-ES-CD114.

Hartjes stans:SL-ES-CD179.

Scrap papier: SL-USC-PS06.

Doosje met harmonica boekje:

 Doosje zonder venster: SL-ES-CD113.

Scrap papier: SL-ES-PS06.

Figuurtjes stans: JMA-ES-CDS95

Maten voor het harmonica boekje.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


7 opmerkingen:

  1. Wat heb je prachtige verschillende doosjes gemaakt met deze mal en het designpapier is ook zo mooi. Ik ben ook gek op doosje en denk dat ik deze mal toch maar ga aanschaffen.
    Ik ga straks even het filmpje nog bekijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els dat jij altijd een mooie lieve reactie achterlaat. Dat doet mij goed. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Geweldige creatie zeg!!! Mijn handen gaan kriebelen, maar ben druk bezig met alles in te pakken voor de verhuizing, dus op zn tijd maar lekker bloggen en filmpjes kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dan heb je even geen tijd en rust om te gaan zitten. Heel veel sterkte met het verhuizen, ik vind dat altijd een hele onderneming! Ik hoop dat jij een mooie hobbykamer of hoekje krijgt in jouw nieuwe woning!

      Verwijderen
  3. Wow wow wow , een mens komt gewoon tijd te kort om het allemaal te maken, voor mij zou een dag eens zolang mogen duren, ik wilde deze doosjesmal niet aanschaffen maar ga toch overstag denk ik. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel leuk en makkelijk. Je kunt er ook veel mee daarom heb ik er ook 2 blogposten gemaakt met ideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuk voor stuk mooie ideetjes, heel leuk ook om met de kleindochters te maken. Dank je wel.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.