ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 28 november 2022

A little birdy told me christmas card

Dit is een variant op mijn vorige kaart maar nu als een 

zelfstandige kaart en niet op een kaart geplakt. 

De kaart is 10,5 x 15 cm.

Het vakje is terug gevouwen waardoor ik nog een pocket kreeg.
Weer een verstop plekje.








HIER vind je het filmpje.

De maten.


Patroon alleen voor eigen gebruikt.

Dit heb ik hiervoor gebruikt.

Paper pads: SL-WG-PP25 en 25.

Die cue boekje: SL-WG-DCB22

Scrap pakket voor het kaartje.: SL-WG-PS03

Stans label: SL-ES-CD381.

Bedankt vor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

12 opmerkingen:

  1. Supermooi geworden !
    Dankjewel, wil ik echt gaan maken, groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nel voor jouw compliment. Wat leuk dat jij hem gaat maken. Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  2. Een prachtig kaart/mapje met weer leuke verstopplekjes, ook het papier is heel mooi. Het filmpje ga ik nog bekijken maar het is fijn iets van je te zien want naar ik vernomen had ben je ziek geweest. Zorg maar goed voor jezelf en dank je wel voor dit leuke idee. Welterusten, Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment Josée. Graag gedaan! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Een heel mooi mapje heb je gemaakt en leuk met dat extra verstopplekje. Het designpapier is ook weer prachtig!
    Straks het filmpje bekijken en misschien wel meteen meedoen.
    Alvast bedankt voor de uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Misschien heb jij hem al gemaakt. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Weer prachtig gemaakt Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, deze kaart ga ik zeker maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Wat leuk dat jij hem gaat maken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  6. Anneke,
    hopelijk goed hersteld ?
    Een prachtige kaart, met verstopte kaartjes, altijd spannend, om te zien, wat er te voorschijn komt...
    lieve groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor jouw medeleven, ik voel mij redelijk. Dankjewel voor jouw compliment Tine. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.