ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 7 november 2022

Ticket Tag Boekje JMA

                        Met de ticket label stans SL-ES-CD382 heb ik dit boekje gemaakt.

                                                           Voorkant met 2 pockets.

                                            Het hele boekje heb ik filmend gemaakt.

                                              De link vind je onderaan in dit bericht.

De 2 labels die in de pockets zitten.
Pagina 1 en 2.
Het envelopje is van vellum gemaakt.
Pagina 2 heb ik rustig gehouden zodat alle aandacht naar de linker pagina gaat.



Pagina 3 en 4.
De labels die in de 2 pockets zitten.
Pagina 5.
Die heb ik rustig gehouden.
Pagina 6 en 7.
Daardoor komt de pagina die van Mica is gemaakt goed uit.
Links zit het boekje waar je iets in kunt schrijven.
Ik heb gekozen voor blauw/groen om de bladzijdes te maken.
Er zitten 5 velletjes in die zijn dubbel gevouwen.
Pagina 8 en 9. Achterkant boekje m ook hier een mica pagina.
Pagina 10 heb ik ook weer rustig gehouden.
Pagina 12 en 13.
Links heb ik weer rustig gehouden zodat alle aandacht naar de rechter pagina gaat.
Achterkant van het label boekje.
Losse labels en kaartjes met een envelopje.
HIER is de link naar mijn video.

Dit heb ik gebruikt om het labelboekje te maken.

              Scrap papier: JMA-IP-PS13.

Vellum: JMA-IP-VES02.

Mica: JMA-IP-ACS02.

                 Stans ticket Label : SL-ES-CD382.

                 Stans Bloemen en blaadjes: JMA-IP-CD411.

Stempel: JMA-IP-STAMP277.

Stans klok: JMA-IP-CD408.

Stans kleine doily: JMA-ES-CD95.

Distress ink voor de randjes: Pumice Stone.

Stempel inkt: Archival Hickory Smoke.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Wow weer zo mooi Anneke, dank je wel voor het leuke idee, ik ga het denk ik met een andere tagmal maken want deze heb ik niet en ik kan spijtig genoeg niet alles kopen, moet keuzes maken maar volgens mij lukt dat best. Het is weer prachtig geworden. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, ik ga later het filmpje even bekijken. Die kleuren, prachtig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer een super leuk tag boekje en zo fijn dat je ons blijft inspireren.
    ‘T Is elke keer weer een feestje om jou creaties te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.