ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 10 november 2022

Speciale kaart met lavendel zakje.

Kaart met een cadeautje.

Er zit een zakje met lavendel in. 

Daarom ruikt deze kaart of mapje zo lekker.

Ik heb dit mapje filmend gemaakt.

De link staat onderaan dit bericht.

Twee kleine envelopjes met een kaartje.
En 3 kleine labeltjes.
Lavendelzakje.
Grote kaart.
Voorkant van de kaart/mapje leeg.
Achterkant van de kaart/mapje.
Achterkant van de kaart/mapje open.
Twee kleine labeltjes.
Kaart.
Twee labels.
Achterkant leeg.
Alle losse kaartjes,envelopjes en labels.



Lavendel zakje 11x11 cm.
HIER vind je het filmpje.

Eigen ontwerp.
Alleen voor eigen gebruikt.

De maten:


Dit heb ik gebruikt:

Paper pad: Samperia  Provance 15 x 15 cm.

SBBXS14 ( Hobby Vision).

Lila cardstok: Lavendel pastel van CraftEmotions.

Stans voor een vakje: JMA-IP-CD409.

Stans envelopje: SL-ES-SCD14.

Lijm: Art Glitter glue en Tacky Glue van Studio Light.

Glue dots: SL-ES-GLUED01

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke. 

8 opmerkingen:

  1. Zeer zeer mooie kaart, wauw , jij kan met mooi papier, een kunstwerkje maken
    Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was weer genieten.We gaan deze ook maken.gr Sem en Lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sem en Lia voor jullie compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Supermooie creatie is het geworden, is zo mooi die lavendelkleuren en niet te vergeten de geur is zalig, deze ga ik zeker ook een keertje maken, ik heb het blok 20x20 besteld (voor je vorige lavendelcreatie) ik hoop dat deze van 15x15 nog te koop is ergens, want ik weet zeker iedereen die dit ziet wil het gaan maken, dank je wel Anneke, ik kijk al weer uit naar je volgende filmpje en blog. Welterusten, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw compliment. Ik hoop dat jij de paper pad nog hebt gevonden. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Heerlijk om de dag met een creatief filmpje te beginnen en het is een heel mooi mapje. Heerlijk met dat zakje lavendel erin.
    Leuk de labeltjes met de rondjes erop. Je hebt het weer heel duidelijk uitgelegd.
    Dankjewel en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw mooie woorden. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.