ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 29 maart 2017

Blog estafette 1


Vandaag laat ik zien wat ik met de Gelli Plate heb gemaakt
samen met Masks&More Mini no.105.


Ik heb daarna een envelope ermee beplakt.
en
gestempeld met de nieuwe Bits&Pieces no. 67
Buitenkant
Binnenkant.

Ik ben geïnspireerd door Liesbeth om een enveloppe te beplakken.


Omdat dit een enveloppe is heb ik een vakje
waar een label in kan.


 Dit kun je ook met een label maken.
Als ik met de gelli plate bezig ben werk ik altijd met twee vellen papier.
 Hier heb ik met de kleine ronde Gelli Plate gewerkt samen met de
Masks&More Mini no.105
Het stempelen heb ik ook met verf gedaan wat ik van de ene plate af heb gehaald met
mijn stempel weer op het andere vel gezet.
Hier zitten heel veel lagen op voor dat ik tevreden ben.


Het is hetzelfde mapje de foto's zijn op verschillende tijdstippen genomen.
Vandaar het kleur verschil.






Crealies stansen/stamps
Partz no.16
Crealies stempels/stamps:  
Crealies masks & more
Masks&More mini no.101
Masks&More mini no.105


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Tot de volgende keer, groetjes Anneke

3 opmerkingen:

  1. Fantastic cards, such a clever design, - love what you did with those gelli prints!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beiden leuk, maar alhoewel geen blauw... vind ik de 2e zo mooi; dat is ,'m favoriet! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.