ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 29 maart 2017

Blog estafette 2

Ik heb nog een kaart gemaakt.
Dit keer met de Gelli Plate en Distress ink.
Ik heb de Masks&More Mini no. 101 gebruikt.
Voor deze kaart heb ik alleen 1 kleur Distress ink gebruikt
Iced Spruce.
Om de bloemen donkerder te krijgen heb ik twee of drie keer een
afdruk van de Gelli Plate gemaakt op hetzelfde stuk papier.

De bloemen heb ik gestempeld met de nieuwe


Na het bestempelen de bloemen drogen met de heatgun.
Daarna met een spay met water wat nat gemaakt.
Niet te nat want dan gaat het papier scheuren.
De bloemen lekker in elkaar frommelen.
Droge met de heat gun.
Nu langzaam open vouwen.


Crealies Stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Masks&More mini:

Bedankt voor je tweede bezoekje vandaag.
Groetjes, Anneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.