ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 22 maart 2017

Blogpost Crealies

Ik heb weer heerlijk met mijn labels gewerkt.
Ook dit kun je met één van de Crea-Nest-Lies Labels & Tags XXL en Extreme maken.
Je kunt zelf bepalen hoeveel bladzijdes je zou willen maken.

Mapje 3 labels




Ik heb aan de onderkant een stuk omgevouwen zodat het een vakje werd.
Aan de 2 zijkanten heb ik de vakjes dichtgeplakt met een dun strookje dubbelzijdig tape.
De labels toen iets uit elkaar naast elkaar gelegd.
Aan de bovenkant heb ik een stuk lint geplakt.
Op het vakje aan de onderkant het kant.
Het mapje kan nu dicht gevouwen worden.
Het lint en kant zijn de scharnieren geworden.

Mapje 5 labels



De laatste is een mapje met een envelopje.
Het envelopje is ook van een label gemaakt.
Kijk Hier hoe ik dat heb gedaan.
De linker en rechter label hebben ook nog een label achter het plaatje zitten.
Daar heb ik ook een pocket van gemaakt.
Mijn man kan de ene label beschrijven met zijn verjaardagswens en ik de andere label.
Persoonlijker kan niet toch?



Crealies stansen/ dies:

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Fabulous little tag books, love the images and pretty embellishments.
    Avril xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous folding books, love the images you used on them both.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei zo elegant en die 1e zo mooi vintage! Is wel mijn favoriet... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was dat toch een rijke tijd op modegebied. Ik zit helemaal te kwijlen. Labels zijn een lust voor het oog!

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.