ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 2 maart 2017

Designteam Crealies

Ik ben nu,
de zesde dag van de estafette, aan de beurt.
Mij is gevraagd om iets te maken met de
CNLXXL no 60.

Dit is het geworden..
Ik blijf het leuk vinden om iets
te creƫren waar wat in of achter zit.
Ik heb elke maat van de stansset gebruikt
dat was mijn uitdaging dit keer.


Voorkant

Het klepje kan opengedraaid worden om het kaartje eruit te halen.

Dit zijn de kaartjes.


Aan de achterkant heb ik een vakje gemaakt
waar geld of een lief briefje in kan.

Dit sluit met een lintje.



Om de kaartjes makkelijk uit de vakjes
te halen heb ik een hapje eruit gehaald
met de Crea-Nest-Lies XXL no.48

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no.60

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


3 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke. Het ziet er weer top uit. De combinatie van kleuren is ook heel leuk gekozen. En ja ik ben ook dol op kaartjes waar je iets extra's kan stoppen. Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe alles past qua vorm en mooi hoe je met deze kleuren het zo bij elkaar laat passen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely bright cheerful colours, and I love you've layered it all up.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.