ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 1 april 2019

Challenge no.100 Art Journey.

Feest bij Art Journey.
Het is challenge nummer 100.
Kijk hier voor de prijzen en de inspiraties van het DT team.
Dit is mijn inspiratie.
 Willy heeft iets leuks bedacht.
Je mag uit dit bingo kaartje een rijtje kiezen wat je in jouw werk kan verwerken.
Ik heb voor het rijtje 2 horizontaal gekozen.
Cijfers-Boekpapier-Wit-Pigmentpoeder-Vierkantjes.
Dit was wel zo leuk om te doen.

Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Ik vind het leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan zo met deze bingo kaart. Prachtige kleuren. Wat een feest bij Artjourney.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anneke, en ik vind het heel origineel hoe je de tekst hebt verwerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.