ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 30 april 2019

Geroest doosje

Mijn dochter spaart voor mij de doosjes waar haar 
gezin de medicijnen krijgt.
Ik ben van kinds af aan al heel gek op doosjes geweest.
Die wilde ik allemaal bewaren dus hier ben ik heel blij mee.
Dit heb ik met een van de doosjes gedaan.


Ik heb het papier wat in een schoenendoos zit gekreukt en opgeplakt.
Niet het hele doosje vol geplakt maar op bepaalde stukken gedaan.
Op de stukken die nog kaal waren een sand paste aangebracht.
Die is al heel oud en dit merk is niet meer tekoop.
Maar er zijn genoeg andere merken die dit hebben.
Toen het droog was het hele doosje met
Jo Sonja's Red Earth geschildered.
Toen dat droog was heb ik het bewerkt met Deco Media verf.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt om dit te doen.
Ik heb daarbij een kwast gebruikt maar ook mijn vingers.
Deco Media:
Quinacridone Gold, Paynes Grey, Burnt Umber,
Transparant Yellow Iron Oxide
 en
 CobaltTurquoise Hue.

Deze verf heb ik bij Coosa gekocht.
Ik heb sinds kort deze verf en vind hem geweldig.
Het is net zalf.

Ik wil de nieuwe volger graag welkom heten.
Groetjes, en tot morgen. Anneke
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.