ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 3 april 2019

Stencils van Jolanda den Ronde

Ik heb met twee van mijn 3 nieuwe stencils van Jolanda gewerkt 
om dit drie luik te maken.
De Grunge stripes en de grunge circles.

Ik heb hiervoor gewerkt met Gesso, Distress Oxide en stempels.
Met de kleuren Twisted citron en Stormy sky wat kleur aan gebracht op mijn papier.
Toen met een baby wipe en witte gesso over mijn werk heen gegaan.
Daarna met mijn stencil grunge stripes boven in met blauw gewerkt en onderin met groen.
Toen dat droog was met het stencil grunge circles en ground espresso de rondjes aan gebracht.
Toen met een dop en gesso wat grote rondjes aangebracht.
Verder het geheel afgemaakt met stempels, het kleine bloemntje is van Crealies' en alle andere stempels zijn van Coosa.
Als laatste de randjes bruin gemaakt.

Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes en tot de volgende keer.
Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.