ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 13 april 2019

Laminated Booklet

Ik heb om dit boekje te maken heel wat stempels gebruikt.
Je kunt er ook voor kiezen om de ronde bladzijdes allemaal hetzelfde te bestempelen en het zelfde doen met de rechthoeken bladzijdes.
Het boekje bestaat uit twee signatures die ik erin heb geaaid.

De grote stempel binnenin is van Crafty Individuals "Baroque Splatters."
Alle andere stempels zijn van Art Journey.
Die kun je onderaan mijn post vinden.
Ik heb twee vakjes aan de binnenkant van mijn boekje gemaakt.
Je lamineerd eerst de kaft.
Als dat is afgekoeld snij je voorzichtig langs het randje van het vakje.
Zo snij je het open en daar heb ik de envelopjes in gestopt.



Ik heb de pagina's om en om gelegd en geƫindigd met een label.



Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt.

Butterflies-Tulips-Lily-Follow me girl-Kids-Celebrate-Gorgeous Kids-Chikkens
Poppy-Freya-Ben-Amsterdam Canel Houses-Dance-Friends-Man-Diva-Sweet Dreams-Writing-Postcard-Modern 2 mini.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Anneke

3 opmerkingen:

  1. Wat een super gaaf boekje en dat allemaal gemaakt met stempels,en dat in zwart wit. Mijn boekje ziet er heel anders uit met kantjes enz. Vind dit ook wel een uitdaging.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf boekje Anneke!
    Dat heb je heel leuk gedaan!
    Prachtige stempels heb je gebruikt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.