ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 29 mei 2019

Geluk zit in kleine dingen

Dit is mijn derde project wat ik met
 één van de 
nieuwe stempels van Coosa heb gemaakt.
Ik heb voor dit doosje gekozen omdat het klein is.
Het is net zo groot als een lucifersdoosje.
Daar paste de tekst stempel precies in.
Ik heb er tevens voor gekozen het doosje niet te decoreren.
Het gaat om het kleine gebaar en dat zit in het doosje.


Hier zijn de links naar de producten die ik heb gebruikt.
COOSA Crafts clear stamps #12 - Mixed for You A6
Crafter's Companion 5" x7" 3D embossing folder - Zen Garden
COOSA Crafts Gilding Wax 20ml - Jewels - Rose Quartz
Dit keer heb ik niet met zwart papier gewerkt
 maar met wit 300 gr. papier.
De kleuren komen dan heel anders over.
De stans van het lucifersdoosje is helaas niet meer te krijgen.
Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Ik vind het altijd leuk om te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.
Anneke

5 opmerkingen:

  1. Een prachtig setje Anneke en zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooi gemaakt Anneke en een leuk cadeautje. Een mooie tekst ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig !!! Leuk om te geven en leuk om te krijgen. Groetjes, ‘aurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en die wax komt op wit papier mooi tot zijn recht!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig doosje Anneke!
    Heel leuk om te geven of te krijgen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.