ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 7 augustus 2019

Open dag Coosa

Afgelopen zaterdag had Coosa een open dag.
En Margreet wist er echt een feest van te maken.
Alles was tot in de puntjes verzorgen.
Ik mocht samen met Myriam en Monique een make&take verzorgen.
Wat heb ik vele van jullie aan mijn tafel gehad
voor mijn make&take.
Geweldig bedankt daarvoor!
Dit is wat de mensen bij mij konden maken.
Het is een klein boekje van een label gemaakt.
De buitenkant is met een embossingfolder en wax bewerkt.
De wax is van Coosa en hebben prachtige kleuren.

Binnenin zit een boekje.

Het boekje zit met een haar elastiekje vast in het boekje.
Is alles beschreven dan kan er weer nieuw papier in gedaan kan worden.
Het is ook leuk om in het midden geld te schuiven.
Dan is het een extra leuk cadeautje.

De knoop is ook zelf gemaakt. Hiervoor heb ik twee rondjes gestanst.
1 daarvan heb ik door de embossing folder gehaald en met wax bewerkt.
Die daarna op elkaar geplakt en er twee gaatjes in gemaakt.
Ik heb met een lang stuk koord gewerkt en aan de uiteinde de knoop gemaakt.
Draai het twee keer om het boekje heen en stop de knoop onder
de draadjes die om het boekje zitten.

Ik heb deze boekjes met de labels van Crealies gemaakt.
Ik heb hiervoor verschillende maatjes gebruikt.

Hier zie je de boekjes als ze open zijn.
Het eerste boekje heb ik aan de binnenkant ook met bewerkt papier gemaakt.
Ik heb een vakje gemaakt waar een briefje in kan maar ook opgevouwen geld.
Het tweede boekje is zoals wij hem op de open dag hebben gemaakt.
Het kleine boekje heb ik aan de binnenkant met scrappapier bewerkt.
De haar elastieken zijn te groot hiervoor dus heb ik dit boekje erin gesnaaid.

Heb je geen stans van een label dan kun je ook met een envelop 
die aan de zijkant sluit maken.
het boekje maken.
Vouw de envelop dubbel en vouw het klepje daar weer overheen.

Dit is gemaakt met een A6 envelop.
De binnenkant heb ik met scrappaier beplakt.
Bij deze envelop heb ik geen randje gelaten maar alles helemaal beplakt.
Ik heb wel eerst alle randen van de envelop met zwarte verf bewerkt.
Dat vond ik mooier.

 Alles hierboven heb ik met zwart 300 grams papier gemaakt.
Maar het kan ook met wit gedaan worden. Dan komen de kleuren wax heel anders over.
Het boekje binnenin is ook zacht roze, daardoor word het een geheel.

Coosa Wax
Wij hebben met de open dag met deze 3 setjes gewerkt.
dit is het nieuwste setje
Deze was favoriet door de combinatie met de blauwe en de paarse
samen met zilver.

Embossingfolders
Wij hebben zaterdag met verschillende embossingfolders gewerkt.
De 3D embossingfolders geven een geweldige resultaat.
Maar er is ook gewerkt met de gewone embossingfolders.
De folders vind je hier:

Crealies
De label is van Crealies wij hebben zaterdag met deze Tagzz nr,13 gewerkt.
Maar de
Tagzz no.14 en Tagzz no.15
zijn ook heel mooi voor deze boekjes.

Ik wil de nieuwe volgers hartelijk welkom heten.
Leuk dat jullie mijn creatief dagboek willen volgen.
Groetjes en tot morgen.
Dan laat ik mijn inspiratie zien met de nieuwe stempels van Coosa.
Ze zijn weer geweldig als altijd!

Groetjes, Anneke



7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke ideeën weer! Super mooi....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw bedankt weer voor de goede uitleg Anneke. Vond de make en take erg leuk en weer wat bijgeleerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige boekjes Anneke. Mooi dat je er zelf bijpassende knopen bij hebt gemaakt. Ook bedankt voor de uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met open mond zitten kijken. Wat schitterend allemaal Anneke, dank je wel voor de foto's en uitgebreide uitleg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een hele leuke make and take Anneke. Wat een leuk boekje! En de tip van de enveloppen vond ik helemaal geweldig. Dank ook voor deze uitleg. Altijd fijn om nog eens even na te kunnen lezen.

    Gr. Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.