ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 10 november 2019

Labelboekje

Dit keer was het mijn beurt om iets te bedenken voor ons groepje.
Ik heb een labelboekje gemaakt ter inspiratie.
Ik heb het expres wit gelaten, het ging erom hoe het boekje
in elkaar zat.





 Door dat het boeklje met ringen ion elkaar zit kun je er steeds een nieuwe boekje in doen.

Daarna ging ieder zijn eigen gang. 
Dit waren de boekjes toen iedereen klaar was.
Stuk voor stuk prachtig!
Ik had alles gestanst en per pagina in een zakje gedaan.
Ik vond het zo leuk om te zien wat
Anne, Renje Willy en Aletta ermee hebben gemaakt.
Dames bedankt voor de cadeautjes en de gezelligheid!
Ik heb genoten.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Dames, wat een fantastische creaties. Zit helemaal te kwijlen. Heb het meteen opgeslagen. Dank voor de uitleg.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project om zo samen te maken met een groepje Anneke. Mooi zoals iedereen een andere uitwerking heeft.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk boekje Anneke. Mooi die verschillende versies van de dames!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.