ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 1 november 2019

Art Journey challenge

1 November dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij Art Journey.
Het thema is "mens en dier
Ik heb mijn stempels eens beken en dacht bij deze stempel
dat is het!
Twee in één.
Ik heb de achtergrond gemaakt met Distress Oxide.
Wat water gespoten en toen gedroogd.
De stempel in zijn geheel gezet en daarna
op een apart stukje het vierkant en kader uit gestanst.
De krullen gestempeld.
Alles is met de zwarte colorbox gedaan en met clear embossingpoeder
verhit.
Een gaatje gemaakt voor mijn eyelet en daar
een koordje doorgedaan.
Die als laatste vast gezet met 2 nietjes.
De randjes met een zwarte fineliner versierd.

 CelebrateWinged WomanSilhouette

Celebrate                          Winged Woman                      Silhouette
Wil je meedoen of zien wat de andere DT leden hebben gemaakt
kijk dan HIER

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anneke. Leuk detail met dat koordje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en dat eigenlijk met maar één kleur groen.Vindt dat altijd knap om dit soort kaarten te maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful shades of green, and the die-cut frame is so effective to make the image really stand out. Lovely!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.