ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 4 november 2019

Spagletti by Margreet

Dit keer heb ik een zakje met een kaart erin gemaakt.



Soms maak je iets en geef je het weg en weet dan niet meer wat je gedaan hebt.
Dat is hier ook gebeurd.
Ik weet dat ik met alminiumfolie heb gewerkt.
Ik heb het toen tussen de embossingfolder gelegd en door mijn Big Shot heb gedraaid.
Daar na ben ik met een schuurpapiertje aan het werk gegaan 
en heb weer wat weg geschuurd.
Voor de buitenkant van het envelopje heb ik vierkantjes gesneden en opgeplakt.
Vlinders uit gestanst en erop geplakt.

Dit heb ik gebruikt om dit setje te maken.

COOSA Crafts Embossing Folder - Spagletti - by Margreet
Coosa 
stempel Enjoy

Crealies

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.