ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 20 november 2019

Merci

Vorige week heb ik deze stans gekregen van Annelies.
Dit heb ik ermee gemaakt.
 Ik heb twee stroken gesneden.
1 x 8x19,5 cm.
1x 6x18 cm.
Ril het eerste stuk op 6-7-13-14 cm.
Stans de twee zijkanten met de randjes stans.
Ril het tweede stuk op4-5-13-14 cm.
Vouw de rillijnen.

 De drie mercireepjes passen er goed in.
Ik heb ervoor gekozen om deel twee niet vast te lijmen
het heeft voor mij zijn charmes dat het allemaal los zit.

 Ik vond het leuk om er een labeltje voor mijn tekst te maken.
Ik heb daarvoor een strookje van 5x9 cm gesneden.
Beide kantjes met de stans bewerkt.
Op geplakt aan de binnenkant van de tweede strook. 
Dat is de strook waar
de Merci reepjes in passen.
Toen het woordje "bedankt" gestanst en opgeplakt.
De zijkantjes recht afgesneden.
Door dit zo te doen komen de vormen weer terug.

 Deel 2 in deel 1 gelegd.


Mijn sluiting heb ik gemaakt door een bradt te gebruiken waar ik een koordje
omheen heb gedaan.
Aan de uiteinde een parel gedaan.
Twee keer omheen gewikkeld en het blijft dicht zitten.
Dit is de stans die ik heb gebruikt om het leuke randje te maken
aan mijn bedanktje!
https://www.crealies.nl/nl/product/clote40
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.