ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 1 december 2019

Book with little pockets

Titel:
Book with little pockets.

Het was niet zo moeilijk waar ik mee wilde werken toen Ingrid vroeg 
of ik weer een keer guestdesigner wilde zijn.
Ik hou van labels en iets waar wat in, achter of onder kan.
Dus het moesten de pocket dies worden.
Ik vind ze alle drie heel erg mooi maar heb voor nu 
 de small en medium gekozen.

Dit heb ik ermee gemaakt.
Voorkant.

Achterkant
De pockets worden zo geplakt dat het een scharnier word.
 Daardoor kunnen ze
open en dicht gedraaid worden.
Dit is hoe ik dat heb gedaan.
Ik heb de pockets 2 keer gestanst om op elkaar
geplakt te worden.
Ik had een plakstrook nodig.
Die heb ik gecreëerd door 1 deel van beide pockets niet vouwen maar recht op elkaar te plakken.
De pocket links op de foto zit onderaan op elkaar geplakt.

 Aan de linkerkant wilde ik een vakje hebben.
Ik heb voor dat ik dicht heb geplakt de pocket aan de binnenkant van de rand geplakt.
De pocket staat op deze foto omhoog en het kaartje kan in het vakje wat ik heb gecreëerd.
 In de pocket zit nog een kaartje.
 Tussen het grote vakje heb ik voor dat ik hem dicht heb geplakt eerst de twee kleine pochtes tussen geplakt.
 Dat is op deze foto goed te zien.
De pockets scharnieren.
Die staan nu open
maar kunnen ook dicht gevouwen worden.
De grootste label zit in het middenvak.
Dit zijn alle kaartjes die in de vakjes zitten.
Ik hoop dat het door de vele foto's duidelijk is hoe ik het heb gemaakt.

Toen het boekje af was wist ik dat ik hem nog 2 keer ga maken.
Ik word volgend jaar oma en overgrootmoeder.
Beide dames zijn ze op dezelfde dag uitgerekend.
Ik wil 2 van deze mapjes maken met foto's van de baby's.
In roze of blauw.
Ik vind dat nog altijd leuker dan op de telefoon mijn foto's laten zien.
Ik kan 20 foto's in dit boekje plakken.

Crealies stansen/dies: 
X-tra no. 13
Labels&Tags no. 16
Crea-Nest-Lies XXL no. 84

Journalzz and Plannerzz:
Small pocket die no.651
Medium opocket dies no. 652

Stansen: Pocket Small (5,0 cm) + extra laag
Stansen: Pocket Medium (10,4 cm) + extra laag
 X-tra stans no. 13, Filmstrip small

Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cmVanmiddag volgt mijn tweede blogpost voor Crealies.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.