ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 31 december 2019

Laatste blogpost 2019

Over een paar uur is het jaar 2019 al weer om.
Dit is mijn vierde inspiratie met de nieuwe stempels van Coosa.
Dit heb ik ermee gemaakt.

Voorkant
Achterkant

 Mapje open buitenkant
 Mapje open binnenkant.
 Het rechthoekje wat links staat ie gemaakt met de postzegel stand van Crealies.
Je kunt de postzegels ook echt eraf scheuren. Dat vind ik juist zo leuk!
 In het rechter vakje zitten deze tag en kaartje.
Je kunt hier goed zien waar de postzegels in zitten.
Die zie je rechts geklemd tussen een halfrondje.
 Voor de enkele postzegel die aan de achterkant van het kaartje zit heb ik eerst de postzegel
eraf gescheurd en toen het poezenkopje erop gestempeld.

Dit heb ik voor dit mapje gebruikt:
COOSA Crafts Clear Stamps #18 - All you need A7 by Famke
COOSA Crafts clear stamp #15 -  Word on background - Enjoy A7
Sizzix Thinlits Dies by Tim Holtz - Crochet 4/Pkg (664178)
Crealies X-tra Cutting Die no.11 - 3 Postage dies (postzegel stans) Crealies X-tra Cutting Die no.12 - 4 Postage dies (postzegel stans)

Partzz stansen no. 10, Insnijvariant half rond + half schuin

Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.