ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 6 december 2019

Smart Owl

Wat zijn ze toch leuk de nieuwe stempels van Coosa.
Ik ben gek op uilen dus dit is helemaal mijn ding.
Ik heb deze stempel gecombineerd met de kerstuilen.
De nieuwe teksten die bij de nieuwe stempels zitten zijn ook geweldig.
"Yeah you did it!"
"Hello is it me you are looking for" is bestemt voor de uit die 1oog open heeft.
Zijn broertje had geen zin om zijn ogen open te doen!
Zoals jullie weten heb ik vaak een verhaaltje in mijn hoofd. Zo kom
ik op ideeën
De achtergrond heb ik met Distress Oxide gemaakt.
Hier en daar ook wat wit gelaten.
Daar heb ik wat Oxide spray overheen gespoten.
De Stempel van de muur gestempeld.
Mijn kaart is groter maar je kunt ook heel goed door stempeld.
Dat heb ik gedaan.
De mutsjes heb ik met Lava Paste gedaan. Zo werd het een bontkraagje.
De uilen zitten op plankjes die zijn van Tim Holtz.
Als laatste mijn  randjes met Versamark en Rockroad embossingpoeder bewerkt.

Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt:

Ik wil graag mijn nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn creatief dagboek willen volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Al de kaarten die je hebt gemaakt met de laatste stempels, vind ik fantastisch. En al die verstopte dingetjes, enorm leuk om te ontdekken. Proficiat Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.