ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 1 december 2019

Tasje met chocola

Dit is mijn tweede post van vandaag.
Ik heb voor dit tasje met chocola
de chocolateholder gebruikt.

Dit heb je nodig:
Dit heb ik allemaal uit gestanst.
Stans 2 keer de chocolateholder.
Snij een strook zwart van 7,5x18cm
Maak een randje met de on the edge no.34
Ril deze vanaf het randje op 7 en op 9 cm.
Snij een strook zwart van 7,5x7cm
Maak een randje met de on the edge.
Snij een stuk bruin van 6,5x6,5cm.
Maak een randje met de on the edge
Stans twee rondjes met de Crea-Nest-Lies
bruin met de kleinste stans no.7 en zwart
met de kleinste van no.84.

Handvat:
Snij een stook van 18,mm x29,5cm.
Markeer met potlood aan beide uiteinde op 4 cm.
Dit is de hoogte van de chocolate holder.
Snij nu vanaf de potlood streepjes een halve cm af.
(Zie tekening hierboven.)
Plak dit aan de twee zijkanten.
Als laatste heb ik de rillijnen gevouwen
van mijn zwarte strook.
Daarna heb ik de twee andere stukjes op mijn strook geplakt.
Als laatste heb ik de strook aan de achterkant van mijn chocolateholder geplakt.
Voor de sluiting heb ik 2 magneetjes gebruikt.


Zet het doosje in elkaar.
Dit zijn de stansen die ik heb gebruikt.
X-tra no.26 
On the edge no.34
Crea-Nest-Lies no.7
Crea-Nest-Lies no.84

X-tra stansen no. 26, Chocolade houderOn the Edge stans no. 34, Met dubbele stippenCrea-Nest-Lies XXL stansen no. 7, CirkelsCrea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cmBedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Anneke


1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.