ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 18 juni 2020

Cadeautje gemaakt voor Coosa

Dit is mijn tweede post van vandaag.
Van de week heb ik dit mapje gemaakt met
 producten van Studio Light.
Nu heb ik het met producten van Coosa gemaakt.
Ik gebruik kleuren die bij het geld passen wat ik in dit mapje wil doen.
Onderaan vind je de link naar het ander mapje.
Daar vind je ook een filmpje hoe ik het heb gemaakt.

Op alle vazen heb ik glossy accents gebruikt.


Patroon envelop. 

Hier vind je de link naar het andere mapje.
Blogpost met het mapje
Deze stempels heb ik gebruikt:

stamp-07-vase-envelope                      stamp-07-vase-1       
 
  stamp-07-vase-3                       stamp-07-vase-2

          Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke       
  

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.