ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 18 juni 2020

Live Coosa

Dinsdag ben ik weer live gegaan bij Coosa.
Ik heb daar laten zien hoe ik de kaft van dit boekje heb gemaakt.
Ook heb ik live 2 bladzijdes gemaakt.
 eerste bladzijde
Tweede bladzijde


Derde bladzijde
 Vierde bladzijde
Vijfde bladzijde

Zesde bladzijde

Zesde bladzijde

Zevende bladzijd

Achtste bladzijde

 Live Uitzending.
Coosa Live 16 06 2020

Onder de live uitzending vind je ook de producten die ik heb gebruikt.

Ik mag weer nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mij willen volgen!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke



1 opmerking:

  1. supermooi Anneke! De kleuren zijn ook heel erg mooi! Ga het filmpje bekijken..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.