ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 6 juni 2020

Doe meer met nr16 Grunge lijn 4.0 kaart ( groot) met enveloppe

Ik vond dit een geweldige stempel.
Dus wilde ik die heel graag hebben.
Nu ben ik meer een kaarten maakster dan dat ik in 
mijn art journal werk.

Ook heb ik hier weer een envelop voor gemaakt. 
Het patroon vind je onderaan dit bericht.
Dit heb ik zo opgelost.
Er zit een plooi in de kaart.
Die heb ik dicht gemaakt met twee koordjes.

Nadat ik mijn stempelwerk af had heb ik twee rillijnen gemaakt.
Dit op 10,5 en 13.5 cm.
Mijn rillijnen gevouwen.
Ik heb de kaart gemat op een dun vel zwart.
Het vel was een halve cm groter dan mijn werk.
Daarna weer mijn werk gevouwen op de rillijn.
Ik heb er een enkele kaart van gemaakt.
De kaart is weer een halve cm groter dan het zwarte papier.
Toen weer mijn rilijnen gevouwen.
Aan beide zijdes 2 gaatje geponst.
Daar heb ik een koordje door gedaan en een strik gemaakt.

De lantaarn, vogel en de twee bloemen zijn op een restje papier gestempeld en uitgeknipt.
De lantaarn heb ik zonder foam opgeplakt. De vogel met foam.
Op de twee bloemen heb ik op de onderste helft foam geplakt. Daarna dat op mijn kaart geplakt.
Op het glas van de lantaarn en op de hartjes
 van de bloemen heb ik bewerkt met glossy accents. 

Voor de envelop heb ik een scrapvel gebruikt.
Die heb ik 26 x 29,5 gesneden.
De rillijnen en wat er weg gesneden moet worden staat op het patroon hieronder.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Stempel: Grunge lijn 4.0 STAMPSL447
Scrappapier voor de envelop: Sweet Flowers SCRAPSFL60




1 opmerking:

  1. Wauw Anneke! Wat een onwijs mooie creatie heb je gemaakt!
    Bedankt voor je duidelijke uitleg!! Ga het zeker ook eens proberen!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.