ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 24 april 2021

Boekje met envelopjes



                                           Ik heb een boekje gemaakt waar 12 envelopjes in zitten.

Op het bandje zit het laatste envelopje.

Onderaan dit bericht staat het filmpje wat op mijn YouTube kanaal staat.

Voorkant.

Achterkant.

Sluiting van het boekje is een bandje met daar op een envelopje.
                                           

                    Binnenin zitten 12 envelopjes. Daar kan een €2,00 of een €1,00 munt 
stuk in gedaan worden.
Als je een € 2,00 muntstuk indoet heb je €24,00. 
Om €25,00 te geven kun je in het envelopje wat op het bandje 
zit nog een €1,00 munt in doen.
Of je stopt geld in sommige envelopjes  en wat kaartjes in anderen.
Rug van het boekje.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.,

Scrappapier SL-USC-Scrap21.

Stans voor de kaft: STENCILSL345.

Labeltje: STENCILCNB374

Alfabet: STENCILSL390

Envelopjes: BASICSDC 56-58.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een superleuk idee om op deze manier geld te geven of andere platte dingetjes Anneke. Mooi dessin-papier heb je gebruikt en ook de afwerking is mooi gemaakt. Tof.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boekje met envelopjes om cadeau te geven.
    Dit papier is ook zo mooi.
    Je uitleg is zoals altijd weer heel duidelijk.
    Dank je wel voor de uitleg.
    Goed weekend!
    groetjes,Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed om te horen Trijntje. Ik twijfel soms of het duidelijk is. Plak de dingen niet vast omdat ik soms 4 keer moet filmen voor ik tevreden ben en daardoor twijfel ik wel eens of het duidelijk is.

      Verwijderen
    2. Niet twijfelen hoor--het is echt duidelijk uitgelegd!

      Verwijderen
  3. Weer een pracht creatie Anneke en leuk om zo een cadeau envelopje te geven.
    Mooi hoe je het strikje op de band hebt gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.