ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 17 april 2021

Stempels van Coosa in het zonnetje gezet door Anneke

Hier is mijn blogpost van mijn live voor Coosa.

Dit keer heb ik de stempels van Coosa in het zonnetje gezet.

Dit heb ik live gemaakt.

Onderaan dit bericht vind je de live uitzending.

Voorkant.

Achterkant.
Eerste bladzijde.
Eerste bladzijde met het kaartje.
Tweede bladzijde.
Derde bladzijde.
Kaartje van de laatste bladzijde.
Eerste flap.
Kaartje van eerste flap.
Tweede flap.
Kaartje tweede flap.

Beide kaartjes die in de pockets zitten.
De maten.
Stempels van Coosa:
Create-Hope-Magic-Freedom-Imagine-Getting Dressed
FlyingKey-Wine Cork-Looking for Birds-Wake me up-Break Free
Postal flowers.
A4 papier van Studio Light:
BASISJL 13-14-15 en 16.

IK wil Miranda, Gerda, Jenine, Els en Bep bedanken voor jullie reacties op mijn vorige post.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.