ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 29 april 2021

Groot album.

Ik heb een grote album gemaakt door zelf de rug aan te passen.

Dat leg ik in mijn filmpje uit die op mijn YouTube kanaal staat.

Die vind je onderaan dit bericht.

Op de kaft heb ik een nieuwe stempel gebruikt die ik 3D heb opgewerkt.

Dat was heel leuk om te doen.

Het album heeft een rug van 4,5 cm.
Ik heb teksten van het scrappapier op kraft geplakt en uitgeknipt. Dat heb ik in een zakje gedaan die voorin het album zit. Zo kun je later bepalen waar je die wilt plakken.
In de pocket zitten ronde labels. Ik vond het mooi passen bij de vorm van de pagina's.
In het filmpje leg ik uit hoe ik dit mapje heb gemaakt en de maten erbij gegeven.
Midden van een signature.
Ik heb een doorkijk vakje gemaakt. Daar zit ook een ronde label in die door loopt
met de stempel afdruk.


In het filmpje leg ik uit hoe ik dit mapje heb gemaakt.

De tweede signature. Ik heb het zelfde papier gebruikt alleen in een andere volgorde geplakt.






Hier kun je zien hoe de signature met elastiek in mijn album geschoven kan worden.

                         
                                                                                        
                                              Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

A4 designpapier:

SL-SWF-BGP340 - BASISSUB321 - BASIS01.

Scrappapier:

SCRAPJMA09 - SL-USC-SCRAP12 - SCRAPUS105 - SCRAPCNB97 en 98.

SCRAPWC93 - 

Stansen:

STENCILSL 344-347-367- 382-383-385.

STENCILJL06 en STENCILCNB 378.

Verschillende stansen hebben een kleine doily stans.

Stempel:

SL-ES-STAMP58 en STAMPKL12.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

  1. Das ist ja ganz großartig. Ich bin begeistert von deinen aufwendigen Werken.

    LG Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat is dit alweer een prachtig album. Super mooi en duidelijk filmpje Anneke.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.